ANUA - korėjietiškos kosmetikos prekės ženklas, kurio misija kurti efektyviausius produktus su natūraliais ir aktyviais ingredientais. Šis prekės ženklas skiria ypatingą dėmesį švelnioms, bet veiksmingoms formulėms, kurios sprendžia odos problemas nesukeliant sudirginimo.
ANUA filosofija ir vertybės
ANUA sėkmė remiasi 3 pagrindiniais principais:
Kruopščiai atrinkti ingredientai - naudojami tik švelnūs ingredientai, kurie tinka bet kokiam odos tipui, ypač jautriai odai.
Greitas poveikis ir pasitenkinimas - produktai sukurti optimaliu natūralių ir aktyvių ingredientų santykiu, kuris užtikrina itin efektyvius rezultatus.
Tvarumas - prekės ženklas įsipareigoja saugoti aplinką, naudoti ekologiškus metodus ir inovatyvias technologijas.
ANUA unikalūs ingredientai
ANUA išvystė savo unikalius elementus, kurie padidina natūralių ingredientų efektyvumą:
Quercetinol - išskirtinis junginys, išgautas iš heartleaf (širdžialapių) augalo, efektyviai ramina probleminę odą ir stiprina odos barjerą.
Heartleaf (širdžialapiai) - auga Ulleung saloje Pietų Korėjoje, padeda mažinti uždegimą, naudingas sergant atopine dermatitu, spuogais ir dėmėmis.
Persikai - užauginti Jeju saloje, pagerina odos imunitetą, turi balinančių, antioksidacinių ir senėjimą stabdančių savybių.
Žalieji citrinmedžiai - Jeju salos citrinmedžiai turi daugiau vitamino C nei įprasti, šviesiną odą ir efektyviai sprendžia dėmių problemas.
Beržas - subalansuoja odos pH lygį ir pasižymi puikiomis raminamosiomis bei drėkinamosiomis savybėmis.
ANUA siūlo daugiau nei 30 produktų, sukurtų remiantis tiesioginiais klientų atsiliepimais ir poreikiais. Visi jų produktai skirti spręsti konkrečias odos problemas ir užtikrinti optimalius rezultatus net jautriai odai.